Pages

Saturday, June 8, 2013

Insan Kaynakları – Personnel Action Types kuralları

Merhaba,

Bu makalemde Ax 2012 R2 ile gelen bir özellikten bahsedeceğim. (Personnel actions configuration key) Ax standart yapısına göre çok farklı geldiği için paylaşmak istedim. Normal koşullarda IK pozisyon tanımları yaparken yeni butonuna basıp bir pozisyon oluşturabiliyorduk. Bu pozisyonun herhangi bir alanını değiştirebiliyorduk.

Bu gelen özellik ile artık bu değişiklikler bir onaydan geçtikten sonra aktif olabiliyor. Hatta bunu ilgili tablosunda bir iş akışı konfigürasyonu ile de bağlayabiliyorsunuz. Bu özellik kurumsal firmalar için çok güzel bir özellik.

Ama bu olay, benim gibi sadece amacı iş akışı pozisyon seviyelerini oluşturmak olan birisi için çok uzun bir süreç:) Bunu araştırdığımda technet teki şu linkte görüleceği gibi bir lisans adımına(Ax dilinde: konfigürasyon, eng: License configuration) bağlandığını gördüm.
http://technet.microsoft.com/en-us/library/jj729778.aspx
—-



Bu yapı bana ilginç geldi. Normal şartlarda bunu bir parametre ile yapabilirdiniz. Ama çözümünün olması güzel. Sizde benim gibi bu onay adımları ile uğraşmak istemiyorsanız bu key i kaldırabilirsiniz.

0 yorum:

Post a Comment